Entrepriseleder - Anlægsprojekter

Hos Gorm Hansen A/S er der lige nu en helt perfekt mulighed, hvis du vil udvikle dine ledelseskompetencer indenfor bygge- og anlægsbranchen. Vi søger entrepriseledere til daglig projektstyring af vores spændende anlægsprojekter. Som entrepriseleder vil du arbejde under en projektchef, hvor dine ansvarsområder vil omhandle den daglige projektledelse med kontakt til bygherre, rådgiver, underentreprenører m.v. I tæt samarbejde med en formand vil du have ansvaret for den daglige ledelse af 1-2 projekter. Projektchefen er naturligvis også en af dine nære samarbejdspartnere og står til rådighed med sparring samt ved den overordnede planlægning. Gorm Hansen A/S vækster og vi glæder til at få endnu flere kompetente kolleager ombord. 

Om Gorm Hansen A/S
Gorm Hansen A/S er et anerkendt anlægs-entreprenørfirma, der gennem mere end 50 års kvalitetsarbejde har positioneret sig som en af bygge- og anlægsbranchens skarpeste og mest velrenommerede virksomhed. Vi udfører anlægsprojekter på hele Sjælland for såvel offentlige som private bygherrer. Selve vores projekter spænder bredt i størrelsesordenen 0,5-60 mio. kr. i anlægssum. Dermed er der masser af store, komplekse prestigeprojekter, som indeholder forskellige anlægsdiscipliner såsom jord, - kloak, - og forsyningsarbejde, vejanlæg samt belægning og beplantning.  Alle dage har vi haft hovedkontor i Roskilde, men vores projekter udføres alle steder på Sjælland. Lige for tiden arbejder vi f.eks. lige fra Næstved til Helsinge. Dermed er vi et firma som sætter et stort præg på hele landsdelens udvikling. Vi er ca. 110 kollegaer, der står klar til at tage imod dig. Du kan læse mere om Gorm Hansen A/S her https://www.gorm-hansen.dk/om-os

Om rollen
I tæt samarbejde med en formand vil du have ansvaret for den daglige ledelse af 1-2 projekter. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt i hverdagen og tage ansvaret for at lede anlægsprojekter af alle størrelser. Vores kommende entrepriseleder kan have mange forskellige baggrunde, men vigtigst af alt er du motiveret, og engagerer dig i dit arbejde. Derudover er du god til at indgå i et team og formår at få det bedste frem i dig selv og dine kollegaer. Du vil fra 1. dag blive involveret, få ansvar, og få mulighed for at sætte dit præg på denne nyoprettet stilling.
Hos Gorm Hansen A/S vil du komme til at være helt tæt på forretningen, få indflydelse og involvering i en flad organisation. Det er til din fordel, for det giver dig muligheden for at udvikle dig – både som leder og fagligt ved at drive komplekse projekter.

Opgaver/ansvar/projektledelse
  • Du bliver bindeleddet på byggepladsen, og du har det overordnede ansvar for projektet. Det er dig, der er den røde tråd i projektet – fra begyndelse med tilbuddet til aflevering af projektet
  • Præsentere tilbuddet og forhandle med kunden
  • Koordinere med samtlige aktører i projektet på både byggepladsen og på kontoret
  • Sikre den gnidningsfri daglige produktion og løse problemerne, når produktionen indimellem er udfordret
  • Sikre, at projektet når sikkert i mål, overholder kundens krav til projektet og, at indtjeningen følger med
  • Projektledelse af større projekter/totalentrepriser og/eller flere mindre projekter i portefølje
  • Møder med interessenter, kunder og samarbejdspartnere
  • Være en synlig og tilgængelig entrepriseleder
  • Løbende dialog/møder med bygherrer og rådgiver
  • Udfordre og coache medarbejdere til opnåelse af forbedrede resultater
  • Sikre, at de rette kompetencer er til stede i projektet. Sikre og facilitere professionel problemløsning i samarbejde med de involverede i projekterne
Herudover ser vi gerne, at:

Du har 2-5 års brancheerfaring og ved, hvordan grundlæggende projektstyring fungerer i dagligdagen, måske har du specifik erfaring fra entrepriser og anlægsprojekter inden for fx forsyningssektoren, vandværker, beton/ledningsprojekter. Men du kan også have en baggrund som formand, der er klar på at tage ´det næste skridt´, måske er du nyuddannet og klar på for alvor at tage hul på din karriere, eller måske har du en helt tredje relevant baggrund.
Dine IT-kompetencer er generelt gode. Særligt har du flair for Excel og forstår at udnytte programmets mange muligheder. Du har kendskab til AB18 og har god økonomisk forståelse. Samtidig er det store overblik og gode planlægningsevner nogle af dine spidskompetencer.
  • Du er udpræget people manager og har naturlig pondus
  • Du har gennemslagskraft, er resultatorienteret og er en stærk kommunikator
  • Du er ærlig, direkte og har gennemslagskraft til at skabe forandring gennem din ledelse og din likeability
  • Du er vant til tæt kundekontakt
  • Du er en tillidsfuld og ærlig leder, der opnår respekt via din faglighed og bidrager til vores sociale liv
  • Du er god til at spotte forbedringsområder og til at implementere forbedringer
Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail, hvorfor du bedes anvende ANSØG-linket i jobopslaget. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager samarbejdet med Gorm Hansen A/S i rekrutteringsprocessen. Vi ser frem til at høre fra dig.



 
 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Dorthe Majbrit Bonnicksen +45 27154303
DeZignated ApS
info@dezignated.dk
+45 2715 4303
New Corporate Community, Arne Jacobsens Allé 15, 2300 København S
CVR 40652663

DeZignated ApS Persondatapolitik