Til spændende entreprenør opgaver på Sjælland, søger vi en erfaren Projektchef/projektleder/byggeleder. Har du lysten og et stort drive til både at være ansvarlig for projekternes gennemførsel fra A-Z, og samtidig interesse for personaleledelse?
Kunne du tænke dig at arbejde med og sammen med nogle af de største aktører i Danmark omkring realisering af bl.a. mindre anlægs-baneprojekter som udføres i rammeaftale, herudover vil du blive rigt udfordret i variationer af andre anlægsopgaver, jordarbejder og kloakarbejder. Vi glæder os til at byde dig velkommen i teamet.
Om Bjælkehøj Entreprenør – Entreprenør med mere end 30 års erfaring – med fokus på højest kvalitetBjælkehøj Entreprenøren har eksisteret siden 2001 og har mere end 30 års erfaring inden for bygge- og anlægsbranchen. Virksomheden er Autoriseret Kloakmester og Bygningsstruktør. Bjælkehøj Entreprenøren har mange års erfaring med, kloakerings- og anlægsprojekter og meget mere inden for anlægsarbejde. Med maskinerne lige ved hånden kan de hurtigt og effektivt håndtere opgaver til erhverv og privat, i store dele af Sjælland. De holder til i Sorø, er ca. 20 ansatte, har eget værksted og et super fint kontormiljø. Bjælkehøj Entreprenøren er kendetegnet ved at de udfører enhver opgave med et højt serviceniveau og et smil på læben. Ligeledes er de medlem af Dansk Byggeri, hvorfor der garanteres professionelle fagfolk. De har løbende fokus på uddannelser og holder sig opdaterede, så de altid kender til de nyeste teknikker og metoder. På den måde kan de altid levere et effektivt og kvalitetsbevidst stykke arbejde. Du kan læse mere om Bjælkehøj Entreprenør på
www.bjaelkehoej.dkOm rollenDu vil få rollen som den overordnet ansvarlige for projekternes gennemførelse i overensstemmelse med Bjælkehøjs krav og forventninger, herunder levere de ønskede resultater ift. kundetilfredshed, kvalitet, arbejdsmiljø, tidsfrister og indtjening. Du har løbende ansvaret for ca. 3 – 5 projekter af forskellig størrelse, samtidig får du personaleledelse for ca. 15-20 personer. Du referer direkte til direktøren, sammen udgør I ledelsen i virksomheden, gennem et tæt samarbejde, hvor der er fokus på frie rammer, sikkerhed, tillid, ejerskab og kvalitet.
Opgaver/ansvar/personaleledelse
- Være en synlig og tilgængelig projektchef
- Administrative ad hoc opgaver – herunder ordrestyring
- Da vi er en mindre virksomhed, vil du få mange kasketter, Projektleder, byggeleder og ”formand”
- Du fører tilsyn og tager møder på de forskellige byggepladser
- Rådgiver vores kunder samt har en løbende dialog med bygherrer og rådgiver
- Tilbud, fakturering, kvalitetsstyring og opfølgning
- Håndtering af personale administrative opgaver
- Skabe fleksibilitet, motivation og høj tilfredshed blandt medarbejdere
- Udfordre og coache medarbejdere til opnåelse af forbedrede resultater
- Sikre at de rette kompetencer er til stede i projektet
- Forestå ledelse af forandringsprocesser
- Sikre og facilitere professionel problemløsning i samarbejde med de involverede i projekterne
Dine faglige og personlige kompetencer - Erfaren leder med solid teknisk baggrundVi lægger vægt på, at du har minimum 5-7 års erfaring fra en lignende rolle som projektchef eller projektleder/byggeleder fra anlægsbranchen. Du ved, hvordan man optræder som leder, og har en åben og forstående ledelsesstil. Det er gennem teamwork, vi er stærke, og det er din vigtigste opgave at sikre et godt samarbejde og et velfungerende arbejdsmiljø. Du er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende, har du gennemført kloakmester uddannelsen, er det en klar fordel.
- Du er udpræget people manager
- Du administrativ stærk og løsningsorienteret
- Du er ærlig, direkte og har gennemslagskraft til at skabe forandring gennem din ledelse og din likeability.
- Du er vant til tæt kundekontakt og er en tillidsfuld og ærlig leder, der opnår respekt via din faglighed samt bidrager til vores sociale liv.
- Du udviser generelt godt købmandskab, du ser forretningsmæssige muligheder og udnytter dem
- Du er en proaktiv og systematisk/praktisk problemløser
- Du er god til at spotte forbedringsområder og implementere forbedringer.
- Du udviser synlig ledelse, og husker at vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv
Du tilbydes en god lønpakke inkl. pensionsordning, der stilles evt. bil til rådighed, derudover vil der være mulighed for at arbejde hjemmefra indimellem. Vi har et godt kollegialt sammenhold, og har flere sociale arrangementer om året, er du interesseret i jagt, vil du også her kunne få nogle unikke muligheder.
Ansøgning og kontaktEr du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt, vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 27154303 som varetager processen i samarbejde med Bjælkehøj Entreprenør ApS. Vi ser frem til at høre fra dig.