Construction Project Planner- Wicotec Kirkebjerg A/S
Som Construction Project Planner til vores store nye El-entrepriseprojekt, vil din primære rolle være at sikre en effektiv og koordineret planlægning af alle tidsrelaterede aktiviteter. Du vil spille en afgørende rolle i at sikre, at projektet overholder deadlines og lever op til kvalitetsstandarder. Trives du i en tempofyldt og fagligt stimulerende virksomhed - så er dette en spændende mulighed for en dedikeret og professionel Construction Project Planner, med en passion for præcision og effektivitet inden for projektstyring. Vi er sikre på, at du vil blive både fagligt udfordret og stimuleret i denne rolle. Vi glæder os til at høre fra dig.
Wicotec Kirkebjerg A/S - alle kompetencer samlet ét sted
Wicotec Kirkebjerg A/S er en landsdækkende teknikentreprenør og servicepartner. Vi fokuserer på markederne byggeri, industri og infrastruktur inden for vores kernekompetencer el, VVS, ventilation og anlæg. Vi omsætter for mere end 2,5 milliarder kroner om året og beskæftiger 1.500 medarbejdere. Vi skaber værdi for vores kunder gennem intelligente løsninger og giver energi, tryghed og komfort til byggeri, industri og infrastruktur. Vores ambition er at være den foretrukne teknikentreprenør og servicepartner i Danmark. Således tager vi udgangspunkt i kundens behov og finder de mest værdiskabende løsninger for deres drift eller projekt. Vi er ambitiøse i alt, hvad vi gør og anvender derfor de nyeste teknologier og værktøjer, hvor det tilfører værdi til kunderne. Samtidig sætter vi fagligheden og det tætte samarbejde i højsædet drevet af vores fire bærende værdier: Ambitiøs, Ansvarlig, Fokuseret og Engageret.
Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv, og effektive teams som er motiverede og engagerede, er byggestenen, når vi sætter det bedste hold og udvikler medarbejderne til fremtiden. Vi prioriterer altid sikkerhed og trivsel for alle vores medarbejdere. Læs mere om os på https://wicoteckirkebjerg.dk/
Om rollen
Stillingen som Construction Project Planner er en nyoprettet rolle i projektafdelingen for El- installationer. Overordnet set vil du få ansvar for at planlægge og koordinere udførelsen af projektets el-installationerne. Vi skal i gang med et nyt stort projekt i Hillerød, og du kommer med fra starten. Du vil få ansvaret for at dirigere og administrere planlægning af produktionen for at sikre at krav, tidsplaner, milepæle, procedurer og protokoller overholdes. Du bliver en del af en projektorganisation på byggepladsen med ca. 15 Wicotec Kirkebjerg kollegaer på projektkontoret og 50-100 Wicotec Kirkebjerg montører på byggepladsen.
Vi prioriterer tid til vidensdeling, sparring og løbende udvikling af teamets kompetencer og ydelser. Vi har en god omgangstone, selv i perioder med travlhed, og vi prioriterer at have fokus på balancen mellem arbejde og privatliv.
Ansvarsområder og arbejdsopgaver
Det er vigtigt, at du kan arbejde og tænke selvstændig, samt at du forholder dig konstruktivt til opgaverne. Du har en struktureret og systematisk tilgang til dit arbejde samt stor datadisciplin. Du sætter en ære i god opfølgning, deltager aktivt og positivt i teamets udvikling, såvel som i dit eget arbejde. Som person er du inkluderende, omgængelig og hjælpsom. Du er omstillingsparat og kan håndtere, at der jævnligt sker ændringer – også i sidste øjeblik. Derudover ser vi gerne at du har:
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Wicotec Kirkebjerg A/S.
Eksporter til PDF
Wicotec Kirkebjerg A/S - alle kompetencer samlet ét sted
Wicotec Kirkebjerg A/S er en landsdækkende teknikentreprenør og servicepartner. Vi fokuserer på markederne byggeri, industri og infrastruktur inden for vores kernekompetencer el, VVS, ventilation og anlæg. Vi omsætter for mere end 2,5 milliarder kroner om året og beskæftiger 1.500 medarbejdere. Vi skaber værdi for vores kunder gennem intelligente løsninger og giver energi, tryghed og komfort til byggeri, industri og infrastruktur. Vores ambition er at være den foretrukne teknikentreprenør og servicepartner i Danmark. Således tager vi udgangspunkt i kundens behov og finder de mest værdiskabende løsninger for deres drift eller projekt. Vi er ambitiøse i alt, hvad vi gør og anvender derfor de nyeste teknologier og værktøjer, hvor det tilfører værdi til kunderne. Samtidig sætter vi fagligheden og det tætte samarbejde i højsædet drevet af vores fire bærende værdier: Ambitiøs, Ansvarlig, Fokuseret og Engageret.
Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv, og effektive teams som er motiverede og engagerede, er byggestenen, når vi sætter det bedste hold og udvikler medarbejderne til fremtiden. Vi prioriterer altid sikkerhed og trivsel for alle vores medarbejdere. Læs mere om os på https://wicoteckirkebjerg.dk/
Om rollen
Stillingen som Construction Project Planner er en nyoprettet rolle i projektafdelingen for El- installationer. Overordnet set vil du få ansvar for at planlægge og koordinere udførelsen af projektets el-installationerne. Vi skal i gang med et nyt stort projekt i Hillerød, og du kommer med fra starten. Du vil få ansvaret for at dirigere og administrere planlægning af produktionen for at sikre at krav, tidsplaner, milepæle, procedurer og protokoller overholdes. Du bliver en del af en projektorganisation på byggepladsen med ca. 15 Wicotec Kirkebjerg kollegaer på projektkontoret og 50-100 Wicotec Kirkebjerg montører på byggepladsen.
Vi prioriterer tid til vidensdeling, sparring og løbende udvikling af teamets kompetencer og ydelser. Vi har en god omgangstone, selv i perioder med travlhed, og vi prioriterer at have fokus på balancen mellem arbejde og privatliv.
Ansvarsområder og arbejdsopgaver
- Ansvarlig for at udarbejde/vedligeholde omfattende tidsplaner for el-arbejde på byggepladsen/projektet. Dette indebærer, at analysere projektets omfang, identificere kritiske milepæle og planlægge ressourceallokering
- Ansvarlig for koordinering - du vil arbejde tæt sammen med alle relevante kollegaer og samarbejdspartnere for at sikre, at vores aktiviteter integreres sømløst i den overordnede tidsplan. Dette kræver regelmæssig kommunikation og samarbejde for at løse eventuelle konflikter eller forsinkelser
- Risikostyring - du er god til at identificere potentielle risici for projektets tidsplan og udvikle strategier til at minimere deres indvirkning. Dette kan omfatte ressourceknaphed, leverandørproblemer eller uforudsete hændelser – med andre ord, du har fingeren på pulsen
- Ansvarlig for opfølgning og rapportering - du sikrer løbende overvågning af projektets fremskridt i forhold til tidsplanen og identifikation af eventuelle afvigelser. Du rapporterer og samarbejder med vores kunde og dennes samarbejdspartnere, herunder byggeledelsen og rådgiver, som begge er fra Irland
- Tæt dialog med WK-projektledere, formænd på pladsen, vores kunde og øvrige samarbejdspartnere. Der er i det hele taget tale om væsentlige og komplekse planlægningsopgaver med mange stakeholdere i et dynamisk miljø
- De primære arbejdsopgaver ligger indenfor tidsplanlægningen, men kan også omfatte ressourceplanlægning og risikostyring
- Du vil være ansvarlig for, at rapportere til ledelsen og interessenterne om status og eventuelle nødvendige justeringer
- Kontinuerlig forbedring - du bidrager til at identificere og implementere procesforbedringer inden for planlægnings- og tidsstyringsområdet for at sikre optimal effektivitet og performance
Det er vigtigt, at du kan arbejde og tænke selvstændig, samt at du forholder dig konstruktivt til opgaverne. Du har en struktureret og systematisk tilgang til dit arbejde samt stor datadisciplin. Du sætter en ære i god opfølgning, deltager aktivt og positivt i teamets udvikling, såvel som i dit eget arbejde. Som person er du inkluderende, omgængelig og hjælpsom. Du er omstillingsparat og kan håndtere, at der jævnligt sker ændringer – også i sidste øjeblik. Derudover ser vi gerne at du har:
- En relevant baggrund/uddannelse, evt. el-teknisk eller byggeteknisk forståelse
- Erfaring med tidsstyring og planlægning
- Engelsk og dansk i skrift og tale
- Teknisk viden fra byggeri
- Primevera Cloud planlægningsprogram
- Solid erfaring inden for produktionsplanlægning og procesoptimering i et produktionsmiljø
- Analytiske evner og problemløsende færdigheder
- Kendskab til kvalitetsstyring
- Kommunikativ, beslutningsdygtig og resultatorienteret
- God helhedsforståelse og erfaring med kompleks projekt planlægning
- En konkurrencedygtig løn, der matcher dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, medarbejder-aktieprogram, funktionærforening, der arrangerer sociale arrangementer
- Professionelle og imødekommende kollegaer overalt i virksomheden
- Mulighed for personlig udvikling og uddannelse
- En virksomhedskultur, hvor teamånd og den enkelte medarbejders trivsel er i højsædet
- Du får stor mulighed for selv at bidrage til udvikling af projektet, hvor modning af forretningsgange og processer ofte kommer i spil. Det gælder inden for dit område, men også i samspil med dine interessenter i en hverdag hvor der er en hands-on tilgang, med kort vej fra beslutning til handling.
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager rekrutteringsprocessen i samarbejde med Wicotec Kirkebjerg A/S.
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Dorthe Majbrit Bonnicksen
+45 27154303